Go to the Labia
Ενώ η Λορέιν πηγαίνει επαγγελματικό ταξίδι με τον Γουόλτ, ο Χέκτορ στρατολογεί τον Ντάνι και τον Ρέι για είσπραξη χρεών από έναν έμπορο ναρκωτικών.