Boom, Done, Hello Jesus
Η Γουέντι είναι στο επίκεντρο ενός ερωτικού τριγώνου. Η Λορέιν απομακρύνεται από τον Χέκτορ. Ο Ντάνι κι ο Ρέι προσλαμβάνουν έναν περίεργο τραπεζίτη.