Your Boss Knows You Don't Have Eyebrows
Η Σέιλα αποφεύγει το μακιγιάζ κάτι που δεν αρέσει στους συναδέλφους της. Η Τρίνιτι κυνηγάει έναν εγκληματία που είναι γνωστός ως "Ο Ερημίτης".