3rd & Bonaparte Is Always in the Shade
Η Γκαμπριέλ, η Άσλεϊ, η Κίντα και η Ρόμπιν συνδέονται όσο συζητούν για τους ιδανικούς άντρες και τα χειρότερα ραντεβού τους.