The Adhesive Duck Deficiency
Με τον Λέοναρντ, τον Χάουαρντ και τον Ρατζ να κάνουν κάμπινγκ στην έρημο, η τραυματισμένη Πέννυ έχει μόνο τον Σέλντον για να βασιστεί επάνω του.