Από Σκουπίδια, Θησαυρός
Ο Μπάρνι δημιουργεί ένα παιχνίδι με ανακύκλωση για να κάνει το καθάρισμα διασκεδαστικό, και εμπνέει όλη την κοινότητα να κάνει το ίδιο.