Χαζομαρούλες
Όταν δεν μπορεί να σταματήσει να κάνει έναν αστείο ήχο, ο Μπάρνι εξηγεί στη Μελ ότι δεν είναι όλες οι ώρες κατάλληλες για κάποιες συμπεριφορές.