Κακά Συναισθήματα
Όταν ο Ντέιβιντ στενοχωρεί τη Βίβι, ο Μπάρνι τη βοηθάει να διαχειριστεί τον θυμό της και να συγχωρέσει τον Ντέιβιντ, ώστε να συνεχιστεί το παιχνίδι.