Enter the Temple
Ο Σπένσερ προσπαθεί να κλείσει έναν πελάτη και ο Ρίκι σκέφτεται την επόμενη του κίνηση. Ο Ρέτζι παλεύει γι' αυτό που πιστεύει πως αξίζει.