Charlie Hustle & The Matter of Pete Rose
Ένα χρονικό της ζωής και της καριέρας του κορυφαίου παίκτη Πιτ Ρόουζ και της προσπάθειάς του για αποκατάσταση στο Μέιτζορ Λιγκ Μπέιζμπολ.