No Thanks to Growth or Experience
Μία μέρα στο καφέ τελειώνει με ανάκριση στην αστυνομία. Το δίδυμο χωρίζεται. Η Μαχίρο συναντά τον Εκτελεστή. Χαοτική κατάσταση στις πωλήσεις.