Episode Nineteen: Worms Birds Possums.
Μέσα στη διασυνδεδεμένη αστική αλυσίδα τροφής, τα δύο άκρα ενός σκουληκιού ψάχνουν για αγάπη και ανεξαρτησία. Ένα ζευγάρι πουλιών παλεύει για να επιβιώσει και δύο πόσουμ συγκρούονται για το αν είναι θηρευτές.