Episode Eighteen: Cats Part 2
Ξεκινάει ένας πόλεμος μεταξύ των συμμοριών γατιών της Νέας Υόρκης και ο Φιλ έχει την ηγεσία, ενώ ο Μάικ ψάχνει να βρει τρόπο να ξεφύγει.