Episode Thirteen: Roaches.
Μια κωμική σειρά κινουμένων σχεδίων για ενήλικες για τα πλάσματα που ζουν μέσα στο μοναδικό και άσχημο οικοσύστημα της Νέας Υόρκης. Είτε είναι περιστέρια, ποντίκια, ή άλογα, το κάθε επεισόδιο εξηγεί για το κάθε ζώο.