Η Επιστροφή του Κακού
Ο Παγοβασιλιάς ζητάει την έγκριση των Φιν και Τζέικ για να παντρευτεί την Πριγκίπισσα Τσιχλόφουσκα αλλά οι ήρωές μας πρέπει να εξολοθρεύσουν πρώτα τον σατανικό Αφέντη!