Η ψυχή του πριγκιπικού φυτού
Ο Φιν κι ο Τζέικ δεν καταφέρουν να φροντίσουν το σπάνιο φυτό της Πριγκίπισσας Τσιχλόφουσκας κι αυτό μαραίνεται! Πρέπει να βρουν έναν τρόπο να το επαναφέρουν στη ζωή!