Της Γυναίκας τα Μαλλιά
Ο Φιν και ο Τζέικ αποφασίζουν να αναλάβουν μια πολύ επικίνδυνη αποστολή: να παραδώσουν σπάνιες τάρτες σε μια συνάθροιση γαλαζοαίματων στη Χώρα του Ου.