Ο Δολοφόνος της Διπλανής Πόρτας
Ο Κόλιν Ριβς μαχαίρωσε τους γείτονές του μετά από διαμάχη για το πάρκινγκ. Είπε ότι κατέρρευσε ψυχικά αλλά το τηλεφώνημα στην αστυνομία λέει άλλα.