Η Εξομολόγηση
Ο πρώην μιας νεαρής μητέρας παραδέχεται ότι ευθύνεται για τον θάνατό της αλλά το παίρνει πίσω. Επίσης, ο λυπηρός θάνατος ενός μωρού δέκα μηνών.