Ο Δολοφόνος με τη Φαιντανύλη
Ο Λουκ Ντα Γουίτ δηλητηρίασε τους εκατομμυριούχους γείτονές τους για να αναλάβει την επιχείρησή τους. Το τηλεφώνημά του έδωσε στην αστυνομία στοιχεία.