Επιστροφή στην αρχή
Ο Κολτ επιτέλους γνωρίζει τον Τόνι και μαθαίνει για την Ντέμπι. Η Νάταλι γυρνά στον Σεκίμ. Η Τάνια ζει ένα ειδύλλιο με γυναίκα.