Ή τώρα ή ποτέ
Ο Σίζαρ διαλέγει κοπέλα. Η Ντέμπι αποφασίζει να μείνει με τον Τόνι. Η Νάταλι ρωτά τον Τζος αν θέλει κι άλλα παιδιά.