Ο Κόουλ ορθώνει το ανάστημά του στην Τζεν όμως εκείνη δεν υποχωρεί. Ξαφνικός τραυματισμός αναστατώνει το θέρετρο, και ίσως δώσει τέλος σε έναν έρωτα.