Ο άντρας που αγάπησε το πρόσωπό του
Η Κόρτνι ξαφνιάζει τον Τιμ, ο Κολτ προσεγγίζει τη Μέι, η Τζεν πιέζει ασφυκτικά, η Ελίζ λογομαχεί με τον Ρομπ, όμως ο Ρομπ στοχεύει αλλού.