Ο άντρας που είναι ακόμα παντρεμένος
Νέες πληροφορίες κάνουν την Τζεν να αναθεωρήσει τις επιλογές της. Η Τίφανι στρέφεται στον Κάρλο. Η Κόρτνι ανακαλύπτει περισσότερα για τις σχέσεις της.