Καλώς ήρθατε στην Πραγματική Ζωή
Ο Ντέιβιντ και η Άννι ξεκινούν τις 90 μέρες τους, ο Αντρέι γνωρίζει τον πατέρα της Ελίζαμπεθ και η Νικόλ δυσκολεύεται στο γυμναστήριο.