Πρώτα η Οικογένεια
Η Νικόλ και ο Έιζαν συστήνουν τη Μέι στην οικογένειά του. Η Ελίζαμπεθ φτάνει στην Ιρλανδία και μαθαίνει κάτι σημαντικό από τον Αντρέι.