Σημείο Καμπής
Η Νικόλ και ο Έιζαν αποχαιρετίζονται. Τα παιδιά του Ντέιβιντ συναντούν την Άνι. Η Μόλι μιλά με τον Λούις για την αρνητικότητά του.