Κακό αίμα
Η συνάντηση με την οικογένεια του Ούσμαν βάζει σε επικίνδυνη θέση την Κιμ. Η Λιζ βρίσκει το χαμένο δαχτυλίδι. Ο Μάικλ πρέπει να επιλέξει.