Πικρή αλήθεια
Ο Σάμιτ διαλέγει μεταξύ της οικογένειάς του και Τζένι. Ο Ούσμαν μιλά στον αδερφό του για δεύτερη σύζυγο. Η Σαέντα αντιμετωπίζει την πρώην του Μπιλάλ.