Κατεδάφιση
Θυμός προκύπτει, όταν η Άντζελα γνωρίζει τους φίλους του Μάικλ. Η νέα ευκαιρία της Λιζ βάζει τη σχέση της σε κίνδυνο. Η Σάμιτ λέει ότι θέλει μωρό.