Ερωτικά μπερδέματα
Η οικογένεια επισκέπτεται φάρμα και βλέπει αγελάδες νάνους. Ο Άλεξ και η Έμμα πάνε στον χορό. Ο Τρεντ και η Άμπερι ξαναζούν τον νεανικό τους έρωτα.