Επίδειξη ικανοτήτων αλά Τρεντ
Η οικογένεια κάνει μάθημα τραμπολίνο. Η Άννα μαθαίνει να μαγειρεύει. Η Έμμα μιλά στη Λιζ για τη δυσκολία της να κάνει φίλους.