Coloring the Cosmos Part 2
Jett, Astra and Rover continue to help Emma, her dad and spaceship Rick see the solar system. Mars is a quick next stop, but when the journey to Jupiter is too far for Rick to make, World Aircraft comes to their aid with warp drive to speed them up.