The Marina Bay Monster
A boy named Riley is in Singapore visiting a friend, a girl named Lifen, who is a local movie star. They want to make a monster movie with Riley directing and Lifen starring. Golden Boy is a huge fan of Lifen's and wants to be in the movie with her.