World Robot Versus Golden Robot Part 1
When a girl named Alani notices that the sea level is rising around the island of Tuvalu, she orders a huge lifeboat for all the people in her village to ride on. But as the waters keep rising with alarming speed, finding out the cause becomes urgent.