Not So Peachy Keen
Chef Robert Irvine finds the owner of Denos I-76, a diner in Keenesburg, CO, abandoned by her employees and working herself into the ground. Robert must help her find staff and inspiration to turn this nondescript truck stop into a must-see destination.