A Big Mess in Texas
Chef Robert Irvine travels to Joshua, TX, to save a failing Tex-Mex restaurant. Owners Carmen and Wayne are serving subpar food, the environment in the restaurant is toxic, and the couple's relationship is in dire straits, too.