Burnt Out in Berkeley
A 50-year legacy restaurant in Berkeley, CA, KC's BBQ, is on the brink of closure. Chef Robert Irvine must help the owner regain his self-confidence, treat his daughter like a true partner and accept change in order to save their family restaurant.