NE vs. NOLA Pt. 1
Kye Kelley's Team NOLA and Chris Rankin's Team Northeast go head-to-head in the second matchup of round two to see who will face Black Sheep Mafia. NOLA has been making big passes all season, but the Northeast is ready to come out swinging.