Texas vs Black Sheep Pt 2
Texas and Black Sheep Mafia continue their Round Two battle, and after a devastating crash, Texas must regroup and try to win for their missing team leader. Meanwhile, Black Sheep Mafia isn't letting up, but the dusty road takes another racer down.