NOLA vs. Iowa Pt 2
Lizzy Musi loads up for the first time as the battle between NOLA and Iowa continues. Lizzy has a lot to prove and has the confidence to pull out a win, but Buster is poised to rally Team Iowa for a drastic comeback and an upset victory.