World's Biggest Bigfoot Nest
The AIMS team gets a hot lead on a massive Bigfoot nest hidden in the hills of the Tygart Valley. With some help from tech wizard Cowboy Ken, the boys take to the skies to scout out the exact location and uncover their best Bigfoot evidence to date.