Bigfoot on Camera
The AIMS team meets with a familiar face, who sheds light on what Trapper was doing in the Tygart Valley all those decades ago. And Trapper is smiling down proudly on his Appalachian sons when the team uncovers explosive new evidence of Bigfoot.