Huckleberry's Monster
Huckleberry reveals his family's terrifying brush with the Grafton Monster. Later, Jeff breaks out his "hillbilly hazmat suit" to do some bloodwork on an old dog collar. And Buck gets into a hellacious fistfight with locals under the moonlight.