Jade's Painting Party
Giada De Laurentiis and her daughter, Jade, invite Jade's friends over for a paint and tie-dye party. The menu gets an artistic touch with Bacon and Jam Sandwiches, Lemon Speckled Green Bean Salad and Rainbow Sodas.