Pizza and Pasta Party
Giada De Laurentiis invites friends over for a Friday night pizza and pasta party. Her menu features her favorite Cheesy Lemon Pizza, Sausage and Eggplant Fusilli and a build-your-own-pizza bar in the kitchen.