Cocktails and Comfort
Giada De Laurentiis throws a cocktail party that features mini-bite appetizers of favorite comfort foods. The menu includes BLT Bites, Crispy Salami and Cheese Egg Rolls, Chocolate Hazelnut Madeleines and Bourbon Milk.