Sunken Seventies to High Class
Lyndsay dan Leslie berusaha untuk mengeluarkan potensi dalam rumah jurutera tahun 1970-an. Selepas menaikkan ruang tamu yang tenggelam dan mengangkat siling dapur, mereka menyasarkan untuk mendapat markah tertinggi.