Builder Drab to Coastal Fab
Walaupun berada di kawasan kejiranan yang mendapat permintaan tinggi, rumah kotak pasangan dengan bahan asal tahun 90-an memerlukan kemas kini utama untuk dijual. Lyndsay dan Leslie meletakkan premium pada ruang berimpak besar.